Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 grudnia 2010

Część 6

Anielka i Czesio przez życie...6

Kochani ale to była impreza . Józio przyszedł z Genią . Oczami tylko łypał , ile kupiliśmy piwa i jedzenia na zagrychę . Zaprosiłam Kazia i jego kobitę. Tą Mańkę ładną . Oj ona to ma figurę i śpiewać umie a do tańca to pierwsza . Udała się Kaziowi . A i robotne jak nikt . Ma dwie posady . Sprząta w szkole . A potem gna do drugiej roboty . Też u kogoś sprząta . Zawsze zadbana i ubrana . Kazik też ubrany . Tylko wódka ich gubi . Bo jak w piątek popiją , to już tak do niedzieli ciągną . Ale nie chytra . Zawsze jedzenie u nich jest . Dziś też przyniosła gar kapusty , a skwarek ile tam było . Smaczne że palce lizać . Ja to nagotowałam gołąbków , aby mieli co jeść na zagrychę . Kupiliśmy 2 butelki wódki . A co tam jabcoka nie będę piła . Grilla zrobiliśmy i włączyliśmy magnetofon . O Matko jak było wesoło . Kazik z Mańką tańczyli . Józio próbował z Genią , ale fajtłapie nogi się plątały . Oj już Józi nie może wypić. Nie może . Szkoda chłopa . Jak tak dalej będzie pił to długo nie pociągnie . Coś mu z wątrobą dziać się zaczyna . Boleści dostaje . Ale nie popuści ani jednego rozlanie . Taki łakomy jak na cukierki . My z Czesiem też się fajnie bawiliśmy . Ale te sąsiedzi ,i to takie świnie . Zadzwonili po policje . Że niby mordy drzemy i głośno . A to była dopiero 23 . Jakie to ? . Nie można dziś nawet w domu się zabawić . Przeszkadza . No , i musieliśmy zakończyć . A tak było wesoło . Józio zgarnął ze stołu 3 piwa i z Genią poszli do swojego domou . A Kazio to jeszcze miał chęć wypić . Tylko , że już wódki nie było . No to piliśmy piwo . Już tak po cichu . Aby te mundurowe nie przyjeżdżały . Mańka takie kawały waliła . O Matko kochana . Ma dziewczyna pamięć i opowiadać umie . Tylko mój Czesio coś przysnął przy stole . No i powiedzieli że idą do domu . A to już po pierwszej w nocy było . Nawet zmywać mi się nie chciało . Poszłam spać tak jak chodziłam . Myślę że fajnie to opisałam . Jak o czym zapomniałam to Czesio dopisze . Pa kochani .

19-12-2010 Pamela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz