Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 lipca 2010

NIE PŁACZ..




Nie płacz Pamelo.

Szepczę gdy budzi mnie dzień… Nie płacz tylko się uśmiechaj.
Pamiętasz…? Jak mało było światła…?
Był tylko przeżyć życia cień…
Ale pobiegłaś ze światłem… Podarowałaś życie w blaskach.
Nie płacz… Pamiętaj melodię lat.
Choć życie nie zawsze Ci melodyjnie grało.
Ale był ten wiary radości blask… Anioły melodie Ci grały.
Dziś… Ach cóż znaczy dziś…?... Pamiętaj… Ile wartości ma jutro.
Pamelo obetrzyj łzy… Idź drogą… Choć czasem smutną.
Na co liczyłaś…? Myślałaś że ktoś Ci da… Lek na drogę radosną.
Hej mała… To jest żart… Przyjaciela jak ziarna nie rosną.
Pamiętaj mała… Życie to teatr to cyrk.
Masz wiele…, Gdy wiele dajesz.
Tak obetrzyj swoje łzy.
Idź drogą prawdy… A zakłamanych pozostaw jak najdalej.

Jak czasem jest mi źle… Jak czasem potrzebuje człowieka.
Pokochałam życie na dobre i na złe.
Ale życie zakpiło… Nie powiedziało ze kocha.
Nie powiedziało że czasem… Samotność… To gorsza niż rwąca rzeka.
Dziś pozostanę już tylko tu.
Gdzie nie ma zakłamanych i fałszywych przyjaciół.
Lubię to miejsce… Tu mieszkam ja i mój ból.
Tu są radości i życia fraszki.

3-07-2010 Pamela

2 komentarze:

  1. Nie... Nie płacz, Pamelko... Jestem przy Tobie, choć tak teraz mnie mało... Myśli zawsze płyną w Twoją stronę. Tak... przyjaciele nie rosną, jak ziarna...
    I tu promyczek słoneczka zostawię, jeśli zechcesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja płaczę Pamelo
    i ja w samotne noce podlewam kwiaty miłości
    łzami
    i ja szedłem tyle lat przez życie
    znaczone tragedią i śmiercią
    i ja pokochałem bez sensu
    idziemy wszyscy do światła
    do zapachu lasu
    mamy jednak przyjaciół
    i serca drżenie
    i pamięć w codziennej szarości
    bo nigdy nie jesteśmy opuszczeni
    choć noce złe i zimne
    i ja płaczę Pamelo
    i serca drżenie
    i pamięć w codziennej szarości

    OdpowiedzUsuń