Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 lipca 2010

PAMELO ŻYCIE CUDEM JEST...:-)




PAMELO ŻYCIE CUDEM JEST…
(Dobrze o tym wiesz)

Pojechałam z moimi chłopakami… Ha mam ich… Mam powodzenie jeszcze.
I to są piękne chwile… Las dookoła tylko las…
Gdzieniegdzie stoi domek letniskowy…Pięknie aż dech zapiera…
Jestem dziewczyną z lasu.
Ciągnie mnie tylko na odludzie…
Tam moje serce bije inaczej… Wolność swoboda…
Niedziela zapisana w sercu jak podarek.
I nawet tych wampirów komarów nie było… Dziwne… Nie kąsały mnie.
Ostatnio jestem jak wahadełko…
Dziś jestem zachwycona… Zapomniałam wiele.
Przeczesałam tą burze myśli grabiami…
Przewietrzyłam umysł.
Z wolności człowiek się cieszy jak dziecko… Niebo las i ja.
A to wcale nieprawda…
Kochane chłopaki przy grillu się kręcą.
A ja patrzę spod przymkniętych powiek na zieleń soczystą zasłuchana w koncert…
Świerszcze grają cudownie dookoła…
Żaby skaczą różne i śmieszne…
Ktoś parasol piękna rozwiesił mi nad głową.
A czy do domu chce się wracać…? Też do leśnego domu…
Ale bez tej wolności…
Tu nie muszę nic mówić… Mogę się tylko uśmiechać.
Dziękując że dane mi jest pozostawić troski zmartwienia…
Jak jest człowiek lekki…
Płynie w krainę marzeń na białym obłoczku szczęścia.
Dziś jestem szczęśliwa patrząc jak dwie postacie kręcą się niedaleko.
Jak niedoceniać tych chwil… Jak nie krzyknąć… Trwaj życie.
Jak nie tulić wzrokiem najcudowniejszych podarków.

6-07-2010 Pamela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz