Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 maja 2010

MAMO

MAMO

Widzisz, co dnia mej twarzy oblicze.
Nie skarżę się nie narzekam.
Mamo.
Na życia niesprawiedliwość.
Nie krzyczę.

Mamo… Tak wiele pragnę powiedzieć.
Ale milczę.
Tak cichutko siedzę.
Tak wiele pamiętam z dziecięcych lat.
Tak wiele.
Ale… Nie mówię czego mi brak.

Popatrz… Jak wszystko się zmienia…?
Zmieniła się dziewczynka.
Teraz… Pełna buntu.
Dziś ma swoje marzenia.

Dziś wciąż zna… Co to jest miłość.
Nie nauczona.
Życie ją uczyło.

Mamo… Jak wiele znaczysz.!!!
Dałaś bicie serca… Dałaś…
Doceniam to… Dlatego nie płaczę.

Nad życia drogą mą zawiłą.
Nie mam żalu że nie nauczyłaś
Co to jest miłość.

Nauczyłaś tak wiele… Za to dziękuje.
Wiem… Gdy widzę Twą postać.
Mam to , co pragnę… Mam marzenia.
Wiem zawsze, co czuję.

Mamo… Czas pozwolił…
Abym mogła się uśmiechać.
Ale… Gdy Ciebie zabraknie.
Popłynie łez rzeka.

Mamo…
Nadziejo wszystkich moich dróg.
Bądź… Wtenczas wiem…
Że opieką otacza mnie Bóg.

Jesteś matką… Zawsze nią bądź.
Mnie już zabrakło kół ratunkowych.
Niestety… Popełniłam błąd.

Mamo… Jak pragnę wiele powiedzieć dziś.
Ale… Pragnę spokoju Twych życia dni.

Mamo… Byłaś przez życia czas.
Byłaś… Jesteś i nadal trwasz.

Mamo… Zegar zamienił godziny.
Oczarował nadzieją.
Jesteś…I moje oczy ciągle się śmieją.

Dziś nie pragnę nic więcej.
Pragnę Ci bukiety podziękowań nieść piękne.

Pragnę… Widzieć w Twych oczach światło…
Nadzieję.
A gdy to widzę.
Jak dziecko ze szczęścia się śmieję.

Bądź zawsze… Bądź dłużej niż ja.
Ja to maleńkie nic na ziemi.
A Ty… Bogu dziękuję że trwasz.

25-05-2010 Pamela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz