Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 marca 2008

Wiem ze życie to jest dar. w nim bywa radość smutek i żal.




Z sercem na dłoni.

Tak cichutko, marzy się w sercu mym.
Coś co jest tylko, marzeniem.
Chciałabym. Przyjść i blaskiem swym.
Jak gwiazdy. Lśnić tylko dla Ciebie.

Wiele jest marzeń takich gdy:
My jak cudowne łabędzie dwa.
Płyniemy prądem uczyć swych.
A fala nuci. I płynie szczęścia łza.

Z sercem na dłoni, blisko tak.
Gdzie czuję każdą chwilę, że jest nasza.
Ale to tylko marzeń, tęsknota ma.
Odległość uczucia Twe rozprasza.

W krainie marzeń, pozostanę dziś.
One sprawiają tylko że się uśmiecham.
Tam zawsze jesteśmy, ja i Ty.
Spełnia się, Tęsknoty marzeń ma rzeka.

Choć myślisz że, jestem odległa i nieuchwytna.
Ale wiem że każde ze słów, każdy mój list.
Jest zabawą dla ciebie, nie lśni jak kryształ.
Tak pragnę. Cichutko w marzeniach żyć.

Z sercem na dłoni biegłam każdego dnia.
Aby rozjaśnić, chwil każdą drogę.
Wszystko jednak zatopiłam w smutku łzach.
Tak teraz. Jestem. Samotnym marzeniem co dzień.


12-03-2008

Pamela M.K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz