Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 stycznia 2010

Szukałm

Szukałam.
A ja Ciebie szukałam.
W mym lesie pełnym drzew.
Szukałam na drodze.
Gdzie nie jedna fura mknie...?
Widziałam tak blisko.
Twoją twarz.
Gdyż byłaś..., Prowadziłeś.
Prowadził nas życia czas.
Odnajdę Ciebie.
Pośród ludzkich serc.
Przytulę i szepnę.
Jesteś ciepłem.
Ty dobrze o tym wiesz.
Odnajdę..., Gdyż wiem.
Gdzie jest Twój dom...?
Ludzie potrzebują serc.
I do serc lgną.
Powitam uśmiechem.
Pośród życia mgieł.
Nic nie zatrzyma.
Ty dobrze o tym wiesz.
Rozwieszę... Marzeń parasol.
Parasol... Pośród gwiazd.
Gdyż już się znamy.
Pozwolił na to czas.
Powiem... Choć ze mną.
Choć w nieznaną dal.
Nie będzie błyszczących sal.
Będzie niebo.
I leśnych ścieżek szlak.
Zaśpiewa nam radośnie.
Na drzewie ptak.
Zaszumią nam drzewa.
Zaszumią z wiatrem pieśń.
Że w życiu są przyjazne serca.
Wiem że o tym wiesz.
Pamela M.K
1-01-2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz